انــار

انـار فصــل ندارد! هر وقت تو بخندی می شکفـــد .

انــار

انـار فصــل ندارد! هر وقت تو بخندی می شکفـــد .

همیشه نوشتن توضیح بلاگ به نظرم سخت تر از نوشتن خودشه! آخه آدم تو چهار خط چی می تونه بگه؟! اینه که فقط میگم
خوش اومدی!

الل پاشنه تختی

جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۹ ق.ظ
دختر هایی که پاشنه ی کفششان تخت است، دو حالت دارند. یا خیلی قدشان بلند است و نیازی ندارند که با پاشنه های یدکی یکی دو سانتی به قدشان اضافه کنند. البته این خصوصیتشان هیچ وقت باعث دوست داشتنی شدنشان نمی شود. شاید خصوصیت دیگری داشته باشند که بشود بهشان گفت دوست داشتنی! ولی صرف بلند قد بودن عملا باعث دوست داشتنی بودن نمی شود و این یک قانون است! حتی برای شما دوست عزیز.
اما دخترهایی که از قضای روزگار قدشان هم بلند نیست و پاشنه تخت هم دارند، این ها خیلی دوست داشتنی اند. یعنی می خواهم بگویم که اصلا خودِ خودِ ترکیب قد کوتاه و پاشنه تخت دقیقا چیزی ست که باعث دوست داشتنی شدن این آدم ها شده.
دخترهای پاشنه تخت آنقدر اعتماد به نفس دارند که نیازی نبینند قد مصنوعی به دنباله قد خودشان اضافه کنند. آلل نمکی بودن به صورت دیفالت توی تنظیماتشان وجود دارد* و قابلیت این را دارند که مثلا با ورود یک سوسک به کلاس جلوی چشم همه همکلاسیهایشان از صندلی بروند بالا و از بین دو تا صندلی جست بزنند. با ضریب اطمینان نود درصد می توانم بگویم که این دسته دخترها " هم رگ و ریشه " اند.



* : می خواستم بنویسم الل نمکی بودن و پاشنه تخت پوشی شان همزمان به ارث می رسد. دو تا از دکتر های آینده مملکت هر چقدر فکر کردند یادشان نیامد که اصطلاح ژنتیکی این پدیده چه بود! خدایا خودت اشفع کل مریض D:
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۲
خانم انـــــار

نظرات  (۱۹)

۱۲ تیر ۹۴ ، ۰۱:۲۰ خانم گلآبی
:|
پاسخ:
دکتر مملکتو :\
۱۲ تیر ۹۴ ، ۰۱:۲۵ آقا مسیحا
تارحالا تو خیابون و اینا حتی یکبارم نشده به خانمی توجه کنم از بس ذهنم مشغوله گاهی خطای مترو رو هم اشتباهی سوار میشم به جای اینور اون ور پیاده میشم میبینم ااا کلاهدوزم میخواستم ارم سبز باشم 

حتما درسته دیگه اینی که نوشتین 

دستاتون محکم تو دستای خدای مهربون 
پاسخ:
خب آفرین به شما که توجه نمی کنین :)) حالا علت این مشغولیت ذهنی چیه ؟:)))
مرسی :)
۱۲ تیر ۹۴ ، ۰۱:۴۲ اقای روانی
من هم دعا می کنم :))
فکر کنم میشد پیوستگیه ژنی :|
پاسخ:
آره یه همچین چیزایی میشد ! ژنتیک 4 ترم پیش داشتم الان خیلی یادم نیست ! :) ولی این کلمه به گوشم آشناس=))
۱۲ تیر ۹۴ ، ۰۳:۲۶ مصطفی موسوی
و دخترای قد بلند پاشنه دار پوش هم به صورت دیفالت دوست داشتنی نیستند!
پاسخ:
راستش برای منم آره ! چون قدشون یهو خیلی بلند میشه من اعصابم خورد میشه بخوام از اون پایین نیگاهشون کنم:دی
منم پاشنه تخت میپوشم بح بح =))
پاسخ:
خو تو فرق می کنی !تو جزو اون دسته اولی خخخخ
من خیلیم دوس داشتنیم :|
پاسخ:
برمنکرش لنعت خخخ
قد ام هم کوتاه بود ،پاشنه دار نمی پوشیدم....

راحت نیس آدم....باکفش پاشنه دار ...
پاسخ:
فک کن مثلا من یه خانمه دیدم شاید 10 سنت بود پاشنه اش ! با یه مشقتی راه میرفت !‌:))))
اون اولیا رو هم دوست داشته باشید...
شاید عاشقِ پاشنه بلند باشن
+بنظرم دخترایی که کفش پاشنه بلند دوست ندارن ...مگه داریم؟مگه میشه؟
پاسخ:
آرخ خب ولی تا چه حد ؟! مثلا یکی یه جور پاشنه دار می پوشه که نمتونه راه بره :\ این ادم کتک می خواد :دی
اونا هم قطعا صفات دوست داشتنی دیگه ای دارن البته :)))))
۱۲ تیر ۹۴ ، ۱۸:۴۷ سین هستم یک فیزیوپاتچه !
دی هیبرید نبود ؟ :)))
پاسخ:
باریکلا خانم دکتر ! من که یادم نیس ولی شاید همین باشه که تو میگی :دی
:||||||||
پاسخ:
:]
۱۴ تیر ۹۴ ، ۱۱:۵۶ نیمه سیب سقراطی
من اصلاً نمیتونم پاشنه دار بپوشم ، نمی تونم :|
پاسخ:
عروس شی مجبوری بپوشی :دی :)))
زاویه دید جدید و جالبی بود...
اعتماد به نفس این آدم ها و کلا همه آدم ها رو دوست دارم؛ اعتماد به نفس خوب است : )
راستی من چیزی بین این دو دسته ام! یعنی قدم بلنده ولی نه اون قدر که پاشنه بلند برام زشت باشه ولی اکثرا تخت یا نهایتش یکی دوسانتی برای جلوگیری از کمردرد می پوشم!
برای من نظریه ای نداری؟! : دی
پاسخ:
سلام :)
پاشنه دو سانتی برای کمر درد نشدن لازمه ! :) من خودمم تخت تخت نمی پوشم ! :))))
نظریه ام راجع به شما اینه که خوش تیپی ;)
کفش باید سه الی چهار سانت پاشنه داشته باشه ولی از نوع یه تیکه یعنی همون تخت :د
 والسلام :)))

پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد :))))))
۱۶ تیر ۹۴ ، ۰۱:۳۰ نیمه سیب سقراطی
اتفاقا بابام میگه اگه تویی که سر عروسیت هم اسپرت میپوشی :))
پاسخ:
خخخ عروس با کفش بندی ! =)) تن تاک مثلا =))
پست جالبی بود تا حالا از این زاویه بهش نگاه نکرده بودم
:-) تخت پوشا رو عشقه :-))
پاسخ:
^________^
۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۷:۳۶ سُر. واو. شین
من تازه کنکور دادم این زیاد نیاز به اطلاعات پزشکی نداشت :))‌ 

فک کنم شما دانشجوی پزشکی هستین نه؟ یه سوال. ژنتیکی که تو پزشکی درس میدن چقد از ژنتیک دبیرستان پیشرفته تره؟
پاسخ:
عه ! خخخ خب من دروس دبیرستانمم خیلی یادم نمونده =))
نه من دندونپزشکی می خونم :)
پیشرفته تره ! ولی نه خییییلیییی زیاد :) جزو دروس علوم پایه محسوب میشه :)
۱۸ تیر ۹۴ ، ۰۵:۰۹ سُر. واو. شین
آها. ترسناک نیست پس :D 

میشه بپرسم چه دانشگاهی میخونین؟ و حدودای رتبه تون چند بود؟ :S 
پاسخ:
رتبه ام 580 شد منطقه یک :)
نه ترسناک نیس نگران نباشین :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">