انــار

انـار فصــل ندارد! هر وقت تو بخندی می شکفـــد .

انــار

انـار فصــل ندارد! هر وقت تو بخندی می شکفـــد .

همیشه نوشتن توضیح بلاگ به نظرم سخت تر از نوشتن خودشه! آخه آدم تو چهار خط چی می تونه بگه؟! اینه که فقط میگم
خوش اومدی!

امان از دلهایی که زود می بخشند...

جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۳۰ ب.ظ
انــارکــــــــ - امان از دلهایی که زود می بخشند...

امان از دل هایی که زود می بخشند. امان از آدم هایی که تمام روز دارند توی ذهنشان به همه جواب های دندان شکنی که باید در لحظه موعود بدهند فکر می کنند و فلانی را در ذهنشان مجسم می کنند که جلویشان ایستاده و تا توان دارند هر چه ته دلشان مانده بهش می گویند، بعد همین که یک هو وسط کارگاه و سطل های رنگ و قلم مو همان فلانی مذکور پیام می دهد که :" انار جان من خیلی دوسِت دارم ... تمام این کارا رو هم کردم که تو ناراحت نشی ولی برعکس شد‌"... همانجا می نشیند و با یک لبخند - انگار نه انگار که چند ثانیه قبل دلش داشته از غصه می ترکیده - می نویسد :" من فقط یه خورده دلم گرفت ! ... همین ! بش فک نکن :) " ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۹
خانم انـــــار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">