انــار

انـار فصــل ندارد! هر وقت تو بخندی می شکفـــد .

انــار

انـار فصــل ندارد! هر وقت تو بخندی می شکفـــد .

همیشه نوشتن توضیح بلاگ به نظرم سخت تر از نوشتن خودشه! آخه آدم تو چهار خط چی می تونه بگه؟! اینه که فقط میگم
خوش اومدی!

خودرویم را به من بازگردان!

جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۰۲ ب.ظ

ما گول خوردیم آقا! گول خوردیم! فریب خوردیم! اصل قضیه تقصیر نفیسه بود که آمد پاپیچ شد که فردا بریم پیاده روی! کش و قوس های مختلف چهره من هم که طبیعتا باید معنی نههههه حسش نیست! می داد خیلی موثر واقع نشد و دختر عموی محترمه پایش را کرده بود توی یک کفش احیانا ورزشی و تصمیم هم نداشت درش بیاورد. دست آخر هم با یک سری عبارت های تحریک آمیز مثل همیشه ی خدا تنبلین و خودتونو لوس نکنین، بنده که یکبار دیگر هم همین چند ماه گذشته فریب پیاده روی های عمومی را خورده بودم، خام شدم و این چنین بود که امروز صبح، ساعت هفت صبح در حال ترک منزل برای پیوستن به خیل عظیم دوست داران ورزش و سلامتی بودیم.

این وسط حالا شاید بشود با گرمای هوا و شکم گرسنه و مسیر طولانی کنار آمد، اما کم کاری و اهمال مسئولین محترم برگزاری در اهدای یک فقره از هر کدام از آن هدایای کوفتی به من بدبخت فلک زده اصلا توی کت و کولم نمی رود. هر چند مطمئنم اگر ماشین حساب هم جزو جوایز اهدایی بود قطعا و قطعا برنده بلاشک این هدیه کسی نبود جز خانم انار :|

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۶
خانم انـــــار

نظرات  (۱۰)

یعنی من تو چشمای مسعود روشن پژوه میخوندم که رو به حضار با لبخندی اظهار میداشت: زرررشششککککککککک :|
پاسخ:
دقیقا :|
lمیخاستی مارم اغفال کنی -___- خوب شد نیومدم خخخ
پاسخ:
ورزش برای سلامتی مفیده :\ من فقط برای اعتلای شرایط روحی و جسمیم و به قصد ورزش کردن رفتم -ــــ-
پیاده روی خیلی خوبه.قدر بدون. :)
پاسخ:
چشم :)
۲۰ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۷ اقای روانی
ههه خسته نباشید :)
پاسخ:
سلامت باشین :دی
سلام . یک عدد مان جان هم ما رو اغفال نمودندی ...
پاسخ:
مان جان ؟! نکنه به مامان بزرگتون میگین ؟:دی
ما هم مامان بزرگمون رو با یه واژه عجیب صدا می کنیم :))))
من تا حالا نرفتم
حدس هم میزنم که خوب نباشه :)
خوبه بعد از ظهرا بری پارک ملت همین!
باز ماشین حساب خوبه! :(
پاسخ:
حدست کاااااااااااملا درسته!
بعد از ظهرم گرمه هوا فقط سرشب :دی
خو اون علوم پایه دارهههههههه! تو چ مرگتههههههههههه!
پاسخ:
هیح !!!! خخخخ
ایول بالاخره به زور هم ورزش کنیم خوبه. یکی بیاد منو به زور ببره
پاسخ:
ایشالا برنامه پیاده روی بعدی ! فعلا استراحت کن شما :دی
۰۶ شهریور ۹۴ ، ۰۳:۰۵ محدثه عارفی
 سال پیشم توی وبلاگت خوندم رفتی پیاده روی :))
پاسخ:
به روم نیار خخخخ یادته چقدددرررررررر ضایع شدیم ؟=)))
به سلامتی!!!
پاسخ:
قربان شما :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">