انــار

انـار فصــل ندارد! هر وقت تو بخندی می شکفـــد .

انــار

انـار فصــل ندارد! هر وقت تو بخندی می شکفـــد .

همیشه نوشتن توضیح بلاگ به نظرم سخت تر از نوشتن خودشه! آخه آدم تو چهار خط چی می تونه بگه؟! اینه که فقط میگم
خوش اومدی!

شاید از جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد

يكشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۱ ق.ظ

بابا گفته که کامپیوتر درب و داغان خانه را که تقریبا یک سالی میشود روشنش نکردیم می خواهد ببرد در مغازه. همین قضیه بهانه شده که من و گلابی لپ تاپ هایمان را بگذاریم یگ گوشه و بنشینیم پای کامپیوتر قدیمی خانه و همه عکس ها و فیلم های قدیمی و عهد عتیقمان را از تویش بکشیم بیرون. عکس ها و فیلم هایی که تقریبا متعلق به ده سال پیش هستند. هر عکسی را که می آوریم فقط یک ثانیه مکث کافیست تا هر دو منفجر بشویم از خنده و هر کداممان یک گوشه ولو بشویم. اعتماد به نفس عجیبی داشته بودیم آن روزها! به شخصه خود من اگر بخواهم صادق باشم تقریبا حجم متنابهی بوده ام از ابرو و سیبیل و صد البته دماغ (!) که از گوشه اش یک انار آویزان بوده! و احتمالا حتی دانستن این موضوع هم نمی توانسته ذره ای از تلاش بی وقفه ما برای گرفتن عکس از زوایای گوناگون چهره و ایضا دماغ مبارک کم کند.

از قیافه وحشتناک خودمان که بگذرم، این توفیق اجباریِ دیدن عکس های گذشته، خیلی چیزها را به من فهماند. این که علیرغم ادعایی که در حافظه قوی بودن خودم دارم، به جز یکی دو نفر اسم خیلی از هم کلاسی های گذشته ام را یادم نیست. حتی همکلاسی های سه ساله ام را باید کلی فکر کنم و کف دستم را روی پیشانیم فشار بدهم تا اسمشان یادم بیاید. اینکه امیر علی که تا همین دیروز به جای "خاله سلام" می گفت "آله للام" حالا کلاس اول دبستان است و آتنایی که همین دو روز پیش انگشت شستش را می مکید و از لای نرده های پنجره آشپرخانه ما میپرید توی آشپزخانه حالا بعد ماه رمضان عقد می کند. اینکه نازنین، حانیه، سارا و مهسا عروس شده اند و بچه فائزه دختر است. اینکه چقدر کوچکتر ها بزرگ شده اند و چقدر بزرگتر ها پیر شده اند. اینکه " عه ! این بنده خدا دو سال قبل به رحمت خدا رفت"، اینکه "آخی این موقع هنوز حلما به دنیا نیومده بود"، اینکه " از این جمع همه عروس شدن فقط تو موندی " و اینکه من چقدر دلم برای دیدن خیلی از آدم های توی قاب های عکس تنگ شده...

 قاب ها، گاهی به طرز شگفت انگیزی دل تنگی آورند.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۱
خانم انـــــار

نظرات  (۹)

اتفاقا منم امروز از فرط بیکاری و بی حالی، نشسته بودم پای کامپیوتر خونه و داشتم عکس ها رو زیر و رو می کردم کلی خندیدم به اعتماد به نفسم و همه ش تو این فکر بودم چند نفر دیگه این عکس ها رو دارن : ))
البته به نظرم دماغم اون وقتا کوچیک تر بود! با این که نوجوونی رو رد کرده بودم و دماغ جان عمده رشدش رو کرده بود، بزرگ شدم انگار بزرگ تر شد!!!
البته می گن بینی تا آخر عمر رشد می کنه!!!
پاسخ:
اصن بیا در مورد دماغ حرف نزنیم :)))))))
یعنی من نمی دونم اون موقع متوجه نبودم یا خودمو زده بودم به نفهمی خخخخ :)))))))))
سلام سلام
پس شمایان هم خاطره بازید :))
و
وقتی خاطره ها رو گردگیری می کنی
عشق به سرفه می افتد...
پاسخ:
هیییی بلی بلی :))))
دقیقا ! 
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۸:۵۳ شیمیست خط خطی
هیچ بعید نیست ده سال دیگه هم نظرات مشابهی راجع به عکس های الان داشته باشیم!
پاسخ:
در مورد دماغ هم ؟‌:))))
۲۲ تیر ۹۴ ، ۰۰:۰۶ نیمه سیب سقراطی
میدونی با این پستت دلم چی خواست ؟؟؟؟
خ و ا ه ر ...
پاسخ:
آخییییی :)))))
خاطرات خوشتان خوش تر و خوشی هایتان ماندگار باد. 
پاسخ:
ممنون :)
حتی قابِ همین وبلاگ...
پاسخ:
دقیقا ! :)

آره دلتنگی میارن...

و خدا نکنه یک لحظه حس کنی تو و آدمای تو قاب چقدر از هم دور شدین...

پاسخ:
و چقدر من حس کردم اینو :(
۰۲ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۵۰ مصطفی موسوی
 البته با مرور زمان و عملی شدن دماغ های غالب نسیان (دور از جون شما) دیگه مردم با عکسای قدیمیشون خاطره بازی نمیکنن و سعی میکنن محوش کنن!
و این که شما با اون عکسا حال کردی شاید به این خاطر بوده که ظاهر زیاد براتون مهم نیست. وگرنه کسی که اونقدر براش مهم بوده که عمل کرده ممطمئنا اونقدر براش مهم هست که بقیه نبینن قیافه ی سابقشو!
پاسخ:
خخخ دقیقا ! یکی از همین نسوان از دوستای قدیمیم پیش پای کامنت شما دماغشو عمل کرد! الان دائم فقط عکسای خودشو می ذاره به خود دماغ عمل نکرده اش فحش میده=))
^_^

دلتنگی میارن و واسه همینه من هیچوقت جرات نکردم نگاهشون کنم! همیشه از فولدرشون رد میشم و .... ترس از دلتنگی!
پاسخ:
اتفاقا برو ببینشون :))))
عالین عالی ‍!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">