انــار

انـار فصــل ندارد! هر وقت تو بخندی می شکفـــد .

انــار

انـار فصــل ندارد! هر وقت تو بخندی می شکفـــد .

همیشه نوشتن توضیح بلاگ به نظرم سخت تر از نوشتن خودشه! آخه آدم تو چهار خط چی می تونه بگه؟! اینه که فقط میگم
خوش اومدی!

لطفا مرا ببین!

سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۸ ق.ظ

به عاطفه گفتم که تو چون مدتها از فضای وبلاگی دور بودی از خیلی چیز ها خبر نداری . قبول کرد.

حقیقت این است که این بار در بحث با عاطفه سر اینکه وبلاگ نویسی منسوخ شده و اصلا مگر هنوز کسی هست که بلاگری کند ، من پیروز میدان شدم. بهش گفتم که از اینستا و لاین و بقیه فضاهای مجازی بدم نمی آید( که اگر بگویم بدم می آید مسلما دروغ گفتم) ولی از این که متنی بنویسم که وسط آن حجم مطالب گم بشود و یک جورهایی بخواهم به زور بچپانمش توی چشم دیگران که سرسرکی یک نگاه بکنند و یک لایک زورکی هم بدهند، واقعا بدم می آید. لا اقل وقتی بلاگری می کنم مطمئنم همین دو سه نفری هم که گاهی می آیند و میروند واقعا می آیند که بخوانند! نه اینکه به زور بخواهم وادارشان کنم که : مرا ببین لطفا!

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۶
خانم انـــــار

نظرات  (۵)

۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۲۵ نیمه سیب سقراطی
جایی جز وبلاگم بند نمیشم ... همه شون دلمو میزنه و بلاک میشن میرن پی کارشون ...
پاسخ:
مسئله همینه که اصلا نمیشه همچین جاهایی حرف دل نوشت ! به قول دوستمون همش متنای کپی شده است :)
به شدت موافقم :) 
وبلاگ نویسی منسوخ نشده ولی 
مثل سابق هم طرفدار نداره .. 
به نظرم واقعیت وبلاگ ها چیزی فراتر از لبخندهای مصنوعی اینستا و متن های کپی شده از وایبر و واتس اپِ .. 
پاسخ:
آفرین :) چیزی که من میخاستم بگم تو همین جمله آخر شسته ورفته گفتی :)))
۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۲ مصطفی موسوی
یکی از تفاوت های وبلاگ با شبکه های اجتماعی موبایلی اینه که در پاسخ به کامنت های افراد مجبوری املا رو تا حد زیادی رعایت کنی و مثلا نگی میخاستم :))
پاسخ:
پوزش می طلبیم از محضر استاد ریش سفید ادبیات کهن :):|
وبلاگمو با هیچی عوض نمیکنم
عشق حقیقیه یعنی:دی
اموزش قالب منو خوندی؟
پاسخ:
آره خوندم بدبختانه اصلا نفهمیدم چیکار باید بکنم :(
:))
وبلاگ یا به قول خودم دلگاه جای بهتریه برای ابراز ترواشات ذهن و قلب که همراه میتونه باشه با همون عکس های دلخواه که هم لایک داره هم کامنت هم کپشن و خلاصه همه چیز تمومه 

خیلی امنتر و بهتر از بقیه اراجیف تولیدی بشر در راستای خدمت رسانی پیرامون فضای گند مجازی هست :) 

با تشکر 

+ سلام 
- خدانگهدار 
/ اینجا هم جای قشنگو جالب ناک با نوشته هایی اناری بود 

دستاتون محکم تو دستای خدای مهربون 
پاسخ:
آفرین آفرین :)
بعله بعله :)
خواهش می کنم
+سلامنعلیکم:)
- به امید دیدار :)))
لطف دارین :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">