انــار

انـار فصــل ندارد! هر وقت تو بخندی می شکفـــد .

انــار

انـار فصــل ندارد! هر وقت تو بخندی می شکفـــد .

همیشه نوشتن توضیح بلاگ به نظرم سخت تر از نوشتن خودشه! آخه آدم تو چهار خط چی می تونه بگه؟! اینه که فقط میگم
خوش اومدی!

من، صدای اعتراض 60 نفر بودم

سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۵۸ ب.ظ
بلند شوی با نهایت عصبانیتت بروی دفتر تاسیسات خوابگاه را از اتاق سرپرستی بگیری و بنویسی : "نماز و روزه شما قبول نیست. اگر شما مسئول تاسیسات اینجا هستین وظیفه تونه یه فکری به حال کولرا بکنین. گناه ما چیه که اینجا قبول شدیم؟! ... ما داریم از گرما ذوب میشیم... "
بعد ده دقیقه بعد مسئول تاسیسات خودش را برساند و بیفتد به جان کولر ها و حتی دم افطار هم نرود افطار کند و برگردد... 
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۲
خانم انـــــار

نظرات  (۸)

۰۲ تیر ۹۴ ، ۱۸:۱۲ مستر نیمــا .
آدم  همیشه باید حقشو خودش بگیره
پاسخ:
حتی شده با نوشتن نامه فدایت شوم :دی :)
۰۲ تیر ۹۴ ، ۱۸:۲۸ مصطفی موسوی
بیچاره رو انداختین تو رودربایستی با خدا !
پاسخ:
بنده خدا تا دوساعت بعد افطار علاف کولرا بود خخخ
۰۲ تیر ۹۴ ، ۲۲:۰۰ خانم گلآبی
تحت تاثیر قرار گرفتم ... پاشم برم کولرو روشن کنم :دی
پاسخ:
:|
۰۳ تیر ۹۴ ، ۱۶:۱۱ نیمه سیب سقراطی
همین که دفتر رو خوندن خودش کلی ـه ... آفرین به شما :)
پاسخ:
احسنت به این شیر زنان ایرانی :دی
۰۴ تیر ۹۴ ، ۲۳:۴۱ دختر بابا
انار فصل ندارد.....هروقت توبخندی، میشکفد....

عالی....دقیقا.

منم همینو میگم...

انار خونه ی ما بهار میرسه....اما کسی باور نمیکنه.
پاسخ:
:))))
یکی به این تیتر توجه کرد بلاخره :))))
۰۵ تیر ۹۴ ، ۱۲:۳۸ نایب بیان
حتماً یه لقمه افطاری هم بهش ندادین؟
پاسخ:
نه والا ما افطاری خودمونو یه ساعت وایمیستیم تو صف می گیریم :دی
من واقعاً از شما ممنونم انار خانم جان، نظر شما رو توی یه وبلاگ دیگه دیدم که نوشته بودین اسم کاربری وبلاگ بلاگفاتون به چیزی که قبلاً بوده برگشته و اینا، من اصلاً به ذهنم نمیرسید همچین چیزی و فکر میکردم وبلاگم کلاً از بین رفته.
با کمال تعجب اسم کاربری قبلی که نصفه و نیمه یادم بود رو وارد کردم و درست شد. هرچند که پست های 93 و 94 حذف شدن و قبلش به دردم نمیخوره ولی شاید بتونم یکاریش بکنم.
این کامنت برای یه تشکر بود فقط، خیلی ممنون ازتون :X
پاسخ:
:))) 
چ خوب که وبلاگتون برگشت :))) کاملا درک می کنم از دست رفتن وبلاگ با همه اتفاقات توش چ حالی داره ! :))))
امان از این خوابگاه‌ها و عدم امکاناتو و پشت گوش انداختن ها !
پاسخ:
:( دست رو دلم نذار که خونه !!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">