انــار

انـار فصــل ندارد! هر وقت تو بخندی می شکفـــد .

انــار

انـار فصــل ندارد! هر وقت تو بخندی می شکفـــد .

همیشه نوشتن توضیح بلاگ به نظرم سخت تر از نوشتن خودشه! آخه آدم تو چهار خط چی می تونه بگه؟! اینه که فقط میگم
خوش اومدی!

من × من × من

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۱۵ ب.ظ

یاد گرفته ام که آدم های مجازی را توی ذهنم نصف کنم. در واقع مدت هاست به این نتیجه رسیده ام که وسعت احساساتی که توسط شکلک های مجازی رد و بدل میشود چیزی ست خیلی فراتر از واقعیت احساسی که آن لحظه ممکن است وجود داشته باشد. من برای دوستم شکلکی می فرستم که آدمک زرد رنگش از بس خندیده اشک از دو طرف صورتش دارد قلپی میزند بیرون در حالیکه من این سمت مانیتور فقط لبخند زده ام. دوستم برایم آدمکی می فرستد که اشک هایش کشیده شده روی صورتش در حالیکه می دانم آن سمت گوشی اش را گذاشته روی پایش و خیلی که ناراحت باشد ابروهایش را کشیده در هم. حقیقت این است که آدم های مجازی چند باری ضریب می خورند تا به صفحه تلفن شما می رسند.

+ خیلی دلم می خواهد ماه رمضان را بفهمم. اگر این امتحان های لعنتی اجازه بدهند.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۸
خانم انـــــار

نظرات  (۹)

۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۲۱ مصطفی موسوی
کاملا موافقم
همینطور خوبی هاشونو هم باید ازش فرجه ی 3 بگیریم حداقل. چون همیشه برای اظهار نظر وقت دارن. برای این که فکر کنن چه حرفی بزنن تا اون برداشت خوبه بشه! و چند بار تایپ کنن و باز بنویسن و ... و حسابی نقش بازی کنن گاهی!
پاسخ:
آره دقیقا ! من خودمم گاهی همین جوری عم راستش ! می دونین ؟! همچین دنیاهایی داره عکس العمل آنی رو از آدما میگیره ! واسه همین شناختنشونو خیلی سخت می کنه!
وب بسیار مفیدی دارید خوش حال میشم به وب منم سر بزنید.موفق باشید.
پاسخ:
خوشحالم که مفید بوده!
یعنی چی خو؟؟؟
گفتی نصف کردی الان نصفش کیان نصفش کیان؟
پاسخ:
نصف کردم یعنی خودشونو نصف کردم ! دسته بندیشون که نکردم;)
۲۸ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۴۸ اقای روانی
والا اگه این امتحانا اجازه بدند...
بعدشم کاملا درسته حرف شما در مورد مجازی...
پاسخ:
:) 
البته الان که یه روز گذشته به این نتیجه رسیدم اگه ماه رمضون اجازه بده دوس دارم یه کم درسم بخونم :دی
قالب نو مبارک :)
خیلی وقته یاد گرفتم آدم های مجازی رو اونقدرها هم جدی نگیرم :)
پاسخ:
مرسی مرسی مرسی مرسی :)))))
خوب کاری می کنی !‌:)
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۳۶ نیمه سیب سقراطی
چه نگته ی خوبی رو گفتی ... واقعاً واقعاً ...
فیس تو فیس ورای همه ی شکلک های عالمه ... 
پاسخ:
قربان شما :)))
عکس العملی که آدم تو واقعیت نشون میده خیلی متفاوته با اون چیزی که تایپش می کنه :)
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۳ لولا پالوزا
سلــام انار خانوم خوبی؟
عایا مارا به یاد داریند؟ در بلاگفا؟ www.belle.blogfa.com
چه خبرا؟
یه سوال اختصاصی داشتم راستی!
اون پیرزنه بود میخواست زن دندون پزشک بگیره واسه پسرش چی شد؟آخرش کسیو پسندید؟:)))))
پاسخ:
اووو سلام :))
شمام اسباب کشی کردی پس:)))
خب اینو خصوصی جواب بدم ؟! همین جا بگم ؟;)
نه بابا اصن نیومد شایدم اومد و من ندیدمش ولی بهر حال مثکه کسی روهم پسند نکرده بود :دی
کلا خیلی خوش اشتها بود :)))))
خسته نباشی دلاور خدا قوت بده به بازوهات!!!
پاسخ:
خسته که شدید خسته ام و بی انرجی‌:( :))))
قبول ندارم انار بانو.آدمهای دنیای واقعی هم همچین آش دهن سوزی نیستن اتفاقا فریب خوردن از لبخندِ آدمای واقعی سختر از فریب خوردن پشتِ مانیتوره! 
پاسخ:
خب آدمای واقعی جلوی چشممونن ! نگاهشون رسواشون می کنه زود! ولی آدم مجازی رو چیزی نمی تونی ازش ببینی جز همون آدمک :)
+ خوش اومدین :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">