انــار

انـار فصــل ندارد! هر وقت تو بخندی می شکفـــد .

انــار

انـار فصــل ندارد! هر وقت تو بخندی می شکفـــد .

همیشه نوشتن توضیح بلاگ به نظرم سخت تر از نوشتن خودشه! آخه آدم تو چهار خط چی می تونه بگه؟! اینه که فقط میگم
خوش اومدی!

من، کپک، بیست سال دارم :|

جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۳۰ ب.ظ
انــارکــــــــ - من، کپک، بیست سال دارم :|

عکس نگیرید! ملت محترم و فخیم ایران! عکس نگیرید! از آدم در پوزیشنی که آمادگی ندارد عکس نگیرید! از دختری که حواسش نیست دوربین روی صورتش زوم کرده عکس نگیرید! نگیرید جان جد مرحومتان! من از شما می پرسم! چرا از دختری که در آن لحظه در مقام مجری صندلی داغ نشسته روی سن و تمام تمرکزش را گذاشته روی اینکه از زیر زبان استادش بکشد که ماهی چقدر درآمد دارد، عکس می گیرید آن هم درست لحظه ای که پاسخ احتمالا بامزه استاد باعث شده بزند زیر خنده و قیافه اش کش آمده است! اصلا برای دل خودتان عکس بگیرید و بنشینید دور همی به قیافه آن دختر طفل معصوم بخندید، اما واقعا خدا را خوش نمی آید که دقیقا همان عکس را بردارید بگذارید روی سایت دانشگاه که ملت از دیدن قیافه کپک نامبرده به وجد بیایند :|

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۹
خانم انـــــار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">