انــار

انـار فصــل ندارد! هر وقت تو بخندی می شکفـــد .

انــار

انـار فصــل ندارد! هر وقت تو بخندی می شکفـــد .

همیشه نوشتن توضیح بلاگ به نظرم سخت تر از نوشتن خودشه! آخه آدم تو چهار خط چی می تونه بگه؟! اینه که فقط میگم
خوش اومدی!

مکاشفات انار در باب ساناز و پهلان!

پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۸ ق.ظ

اول از همه بگویم که عرب ها هیچ هیزم تری به من نفروخته اند. یعنی اصلش به من هیزمی نفروخته اند که بخواهد تر باشد یا خشک. البته مردمش را می گویم ها! دولتش که رسما برود و سعی کند بمیرد. اما بنده از همین تریبون بلند و یکصدا اعلام می کنم که با عرب جماعت هیچ گونه خصومت شخصی و غیر شخصی ندارم. پس چرا هر دو هفته یک بار بلند می شوم - یا می نشینم - و یک پست در وصف عرب و زبان عربی می نویسم؟!

باید بگویم که این دفعه قضیه برعکس شده و بنده بنا دارم این بار از این زبان اصیل بشری تعریف کنم و بگویم از اینکه یک اسم عربی دارم به خود می بالم! حالا چرا؟!

داستان این بالیدن برمیگردد به روز قبل که به دلیل نزدیک بودن تولد خواهرزاده محترم و از آن مهمتر به دلیل داشتن دوست ناباب - که شاعر در جایی می فرماید: رفیق بد منو بیچاااااااره کرد.... منو تو زندگی آوااااره کرد.... - خواهر محترمه اینجانب فلش ملعونی(!) را پر از آهنگ های قری و الخ کرده بود و علیرغم فریاد های واموسیقیا و وا ابتذالای من و گلابی هم چنان در تلاش بود که برای تولد پسرش چندتایی آهنگ شاد از بینشان پیدا کند

درهمین گیرودار یکهو صدای یکی از همین شراره های گناه توی منزل پیچید که اتفاقا بیت اول این قطعه ناب ادبی هم همچین چیزی بود : ساناز جان تو نازی!( البته نقل را شما قریب به مضمون بخوانید!)

ازخدا که پنهان نیست؛ از شما چه پنهان در آن لحظه بنده یکهو وارد فاز مکاشفه شدم و همینجوری که داشتم توی مکاشفاتم موج میخوردم تصویر ساناز را دیدم که با آن چادر مشکی خوشگلش -که من همیشه به خوش ایست بودنش عبطه میخورم -دارد در به در دنبال عکس شهدا برای کافه کتاب می گردد . به ذهنم رسید که اگر ساناز بفهمد حامد پهلان(!) – که خدا روح خودش و فک و فامیلش را قرین رحمت خود قرار بدهد!- برای اسمش همچین آهنگ سخیفی خوانده هیچ وقت نمی گفت که من که اسممو خیلی دوست دارم!

اینجا بود که بنده توی همان حالت مکاشفه وار به این نتیجه رسیدم که پدرم در خشت خام کودکی من این آینه را دیده بود که در آینده خواننده ها می افتند به جان اسمهای دختران ایرانی و تا برای مریم و شهلا و عسل و ساناز شعر نگویند بی خیال ماجرا نمی شوند. هیچ وقت هم خودشان را اذیت نمی کنند که مثلا برای انسیه، زکیه، عطیه یا فاطمه شعر بگویند. بنابراین پدر عزیزم همان لحظه تصمیم گرفته اسم دخترش را عربی انتخاب کند که در آینده یک خواننده با خواندن یک شعر با مضمون انار جونم تو نازی موجبات تهوع دخترش را فراهم نکند!

+این همه خواننده فخیم و ارزشی داریم: علیرضا قربانی! سالار عقیلی! چارتار! حامد جان بالاغیرتا تمام کن این مسخره بازی را!

++ تلاش ها برای منصرف کردن خواهر خانواده از گذاشتن آهنگ های سخیف در تولد ادامه دارد! من الله توفیق!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۹
خانم انـــــار

نظرات  (۹)

۲۹ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۴ شیمیست خط خطی
:)))))
هم اتاقی های من جهت شادسازی فضا از این آهنگ ها زیاد می گذاشتن، با اینکه همیشه به نظرم چیپ بودن ولی جواب میداد واقعا! :)
پاسخ:
چیپ رو خوب اومدی! اتفاقا هم اتاقیای من اصلا تو فاز همچین آهنگایی نیستن منم ارشاد می کنن تازه :)))))

اما مریم و عسل هم عربین! :)

آره اما با کلیت این موضوع موافقم که اسامی رو به بازی می گیرن. خوشم نمیاد.

پاسخ:
عه ! خخخ
بعله بعله! منظورم از اسم عربی اسمایی بود که با تا تانیث میان ... تو قافیه نمی گنجن اینجور اسما زیاد :)
مریم ایا فارسیست؟ :|
پاسخ:
نع ! ولی خیلی تو فارسی جا افتاده :P
اصن دلم خواست :|:دی
والا برای فاطمه هم خونده...اسم منم از زیر دستش در نرفته...
با عنوان فاطی...
چه ریتمی هم داره آهنگش...
:))

نمیدونم چه اصراری داره این جناب پهلان که اسم دخترها رو میخونه...ول کن هم نیست...
پاسخ:
دروغ نگوووو!!!!!!!!! :|||||||||||||
جالبه مثلا دو تا آهنگ خونده یکی برا ساناز یکی برا مریم مثلا ! من نمی دونم خودش خنده اش نمیگیره ؟! مریم وساناز مثلا دعواشون نمیشه ؟:|
آجرک الله.
تلاشتان نامتلاشی ..
پاسخ:
قربان شما :)
تا اینجا که من شنیدم...
برای یاسی...
شیرین...
فاطی...
هم خونده...
پاسخ:
یاسی و شیرین که ایرانیه شامل همین مورد میشه ولی فاطی دیگه خیلی ستمه! خخخ
ماشالله جناب پهلان همه رو رو سفید کرده انگار!!!!
منم گاهی از این مکاشفات دارم که خدا را هزاران بار شکر که اسمم  به درد این چیزها نمی خوره!
البته من بیشتر به آرایشگاه و قصابی و رستوران و این چیزها فکر کرده بودم : )))
پاسخ:
راس میگیییییییییییی!!!!! آرایشگاه و قصابی رو فکر نکرده بودم خخخخ
خانواده جان نوای قر فریب زینو زینو رو میزارن و بعدش مرا صدا میزنند و بعدترش سکوت میکنم :D
پاسخ:
خخخخخ چرا سوکوت !؟؟؟؟ :))))))
زینو زینو دیگه واقعن عالیه :))))))
مریم نه عربیه نه فارسی!!!!
مریم اسمیست عبری!!!!
مثل خیلی اسمها
اسحاق. ابراهیم.اسماعیل.موسی.میکائیل.داود و...
پاسخ:
خوشحالم به اطلاعات عمومیم اضافه شد:)) ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">