انــار

انـار فصــل ندارد! هر وقت تو بخندی می شکفـــد .

انــار

انـار فصــل ندارد! هر وقت تو بخندی می شکفـــد .

همیشه نوشتن توضیح بلاگ به نظرم سخت تر از نوشتن خودشه! آخه آدم تو چهار خط چی می تونه بگه؟! اینه که فقط میگم
خوش اومدی!

این در وطن خویش غریب

دوشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۳۲ ب.ظ

دست و دلم به نوشتن توی هیچ وبلاگی نمی رود. اگر آن قدر نمی نوشتم که حالا مثل معتاد ها هر روز به وبلاگ قدیمی ام سر بزنم و هی پست هایش را زیر و رو کنم، حالا نوک انگشت هایم هی گز گز نمی کرد که احساس کنم یک سری کلمات دارند از نوکش سر می روند. بعد بلند نمی شدم و یک روز عصر درست در وضعیتی که فردایش امتحان ترم دارم بار و بندیلم را جمع کنم و بیایم بیان. برای خانه قدیمی ام دلم تنگ است.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۵
خانم انـــــار

نظرات  (۶)

۲۵ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۱۱ خانم گلآبی
چی خونوک خخخ
پاسخ:
همیه که هس :|
۲۵ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۱ مصطفی موسوی
اوووه چقد شما ناز دارید! من که هیج حس غربتی ندارم اینجا! بنویس بره دیگه بابا!
پاسخ:
اصلا نمی دونم چی به چیه ؟! عین خلا فقط به صفه لبتاب نگا می کنم :|
آخ گفتیییی :((
پاسخ:
:))) حالا غصه نخور کاریه که شده :)
۰۲ تیر ۹۴ ، ۰۴:۴۰ مارکر زرد :)
سلام :)
خوبه پیداتون کردم .
پاسخ:
:) سلام بر شما ! چشم;)
۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۳:۲۰ فاطمه سادات
مال بدی آب و هواست!
کدوم دانشگاهید؟
پاسخ:
علوم پزشکی یه جایی ;)
۲۹ شهریور ۹۴ ، ۰۲:۰۰ مصطفی قلاده زن
قبولت دارم؟
پاسخ:
چی شده ؟!O_O

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">