انــار

انـار فصــل ندارد! هر وقت تو بخندی می شکفـــد .

انــار

انـار فصــل ندارد! هر وقت تو بخندی می شکفـــد .

همیشه نوشتن توضیح بلاگ به نظرم سخت تر از نوشتن خودشه! آخه آدم تو چهار خط چی می تونه بگه؟! اینه که فقط میگم
خوش اومدی!

مثل حال من !

پنجشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۷ ق.ظ
بعضی وقت ها آدم از اینکه در برابر یک نفر منفعلانه رفتار می کند از خودش بدش می آید. بعد هی به خودش فحش می دهد که حقش بود این طور می گفتی و این عکس العمل را نشان می دادی نه اینکه فقط توی دلت حرص بخوری و در مقابل آن یاروی محترم فقط بگویی : "ایرادی نداره !"... مثل دیشب من! 
حالا فکر کنید که همان آدم بعضی وقت ها شانسی شانسی یک رفتاری می زند که بعدش متوجه می شود بدون اینکه خودت فهمیده باشد حال طرف را حسابی گرفته است. این جور وقت هاست که آدم همچین دلش حال می آید . مثل امشب من ! 
در مقابل بعضی آدم ها کلا مهربان بودن فایده ای ندارد. الکی مثلا من توی این یک مورد تجربه دارم.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۱
خانم انـــــار

نظرات  (۷)

آخ....
پاسخ:
:))))) عزیزم :))))
۱۱ تیر ۹۴ ، ۰۱:۰۴ مصطفی موسوی
نصف پیونداتون شجره نامه ی وبلاگتونه!
پاسخ:
هنوز اصن لیست پیوند ها مو نچیدم ! سر فرصت ! امتحانا تموم بشه برم خونه درستش می کنم.
چه حرصایی که من توی دلم خوردم و بعد پشیمون شدم 
اصن آدم باید همون اول جواب طرفو بذاره کف دستش که بعد هی توی دلش فحش نده و حرص نخوره
الکی مثلا من خیلی تو این امر خطیر تجربه دارم
پاسخ:
خب اگه اون طرف هم کلاسیت باشه مثلا شاید نتونی راحت فوش بدی ! همون ایرادی نداره براش از صد تا فوش بدتره :دی
اره دیگه منم اکثرا چون طرف آشنا بوده بعد باهاش چشم تو چشم میشدم روم نشده خودمو بریزم بیرون لذا از روش دوم استفاده نمودم باشد تا رستگار شده و ایزد منان از ما بپذیراید
پاسخ:
البته اگه همچین موقعیتی گیرت بیاد که بدون اینکه خودت بخوای بفهمی حال طرفو گرفتی خیلی کیف میده:دی
۱۲ تیر ۹۴ ، ۰۱:۱۹ خانم گلآبی
یعنی خیلی بی رگی که قبول کردی از اولش :|
پاسخ:
وقسم خوردم دیگه قبول نکنم :\ تف می کنم دفه بعد تو صورتش خخخ
۱۲ تیر ۹۴ ، ۰۱:۲۵ اقای روانی
اندر حکایت رفتار منفعلانه خیلی حرف هست ..
پاسخ:
آخخخخ که من چقدر سر این رفتار منفعلانه از دست خودم حرص خوردم :\
۲۸ تیر ۹۴ ، ۱۱:۳۳ زریر جوان
رفتار منفعلانه رو خوب اومدی.
منم از خود منفلانه م حالم بهم می خوره.
پاسخ:
:/هومممم‌:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">