انــار

انـار فصــل ندارد! هر وقت تو بخندی می شکفـــد .

انــار

انـار فصــل ندارد! هر وقت تو بخندی می شکفـــد .

همیشه نوشتن توضیح بلاگ به نظرم سخت تر از نوشتن خودشه! آخه آدم تو چهار خط چی می تونه بگه؟! اینه که فقط میگم
خوش اومدی!

مهمان غلیان!

جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۳۰ ب.ظ
انــارکــــــــ - مهمان غلیان!

مهمان های خانم غلیان، من شما را از صمیم قلب دوست دارم. برایتان از اعماق وجود آرزو می کنم که به هر چیزی که در این دنیای فانی دوست دارید برسید. اصلا یک در دنیا و صد در آخرت خدا به شما اجر بدهد. اگر شما تا روز شانزدهم عید در منزل خانم غلیان لنگر نینداخته بودید، امروز وقتی با خانم غلیان تماس گرفتیم که برای تست پروتزش بلند شود و بیاید دانشکده، نمی گفت که مهمان دارم و بلند می شد و می آمد. در نیتجه آن دختری طفل معصومی که از شدت خواب سر کلاس نزدیک بود فلج نخاعی بشود بس که سرش سر می خورد، نمی توانست با نیش بازِ این طوری  بند و بساطش را جمع بکند و برود خوابگاه و از ده و نیم تا 12 و ده دقیقه چنان قیلوله ای برود که هیچ بنی بشری تا به حال تجربه اش نکرده و نخواهد کرد.

=========================

بهناز : خانم غلیان نمی تونین حالا یه ساعت بیاین؟!

من : بهناز اصرار نکن خب شاید نمی تونه بنده خدا!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۹
خانم انـــــار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">